fredag 28 september 2012

.Nu är det äntligen dags

Imorgon bär det av mot Arlanda och tidigt på söndagmorgon bär det av till Egypten för två veckors semester. Ska verkligen bli såååå skönt! Den här veckan har varit fruktansvärt stressig och fullspäckad och just nu känner jag mig helt färdig. Jag känner att jag längtar efter lite bara vara nu och att få umgås med min underbara familj utan en massa krav och måsten. 
Innan vi åker upp mot Arlanda ska vi på dop för lilla Alice, vårt Gudbarn. Ska bli mysigt! =)

Idag har det precis som alla andra dagar den här veckan varit fullt upp. På förmiddagen åkte jag och killarna till Josefin och hennes två små killar. Vi fikade en massa gott och blev bjuden på underbart god mat och killarna lekte och hade kul. Efter lunchen tog vi och åkte vidare till Marie för att gratta till lilla Jonna som föddes förra lördagen. Vilken liten godbit, så söt och underbar. Ja det är inte helt fel att få snosa bebis en stund =) Killarna var överlyckliga som fick leka en stund med sina kompisar. N pratar redan om när han ska få åka dit igen. Ja och just nu väntar jag på att mannen ska komma hem med lite mat, har knappt sett honom på hela veckan känns det som, han har haft fullt upp. Hoppas på att få sitta en stund i alla fall och ta resten av sakerna imorgon. 

Önskar er en fortsatt fin helg! =)

 / Mrsfunky

1 kommentar:

Vickie sa...

Den var från mig, missade visst det :)