onsdag 13 juni 2012

.Tur till Kataloniens huvudstad

När jag tog examen fick jag en helt fantastisk present av min andra hälft, en weekendresa till valfritt ställe. Sagt och gjort, nu är resan bokad, i slutet av juli åker vi några dagar till Kataloniens huvudstad Barcelona. Det ska bli såååå mysigt och härligt och jag längtar redan till att få bo några nätter på hotell utan barn och upptäcka allt som Barcelona har att erbjuda.

(Bilder lånade från Google)





Sol, bad, shopping, god mat, museum, fina parker, etc. Ser framemot några härliga dagar med mannen i mitt liv.
Hotellet vi bokade ligger precis bredvid Camp Nou, den stora fotbollsarenan, men varken jag eller mannen är intresserad av fotboll och dessutom verkar det inte gå några matcher där just då. Jag hade nog kunnat tänka mig att se en fotbollsmatch annars, om inte bara för själva upplevelsen av det.

Ngn som varit i Barcelona och har tips på vad man kan se och göra?

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: