onsdag 13 juni 2012

.Saker att vara tacksam för

Det finns mycket saker man kan vara tacksam över; dem vackra blommorna ute i trädgården, att vi får vara friska, att vi får ha mat på bordet, att vi har jobb att gå till och ett hus att bo i. Vi har mycket att vara tacksamma för, men ibland är det lätt att glömma, att bara se det man inte har istället för att se det man har.

Tack för mina fina barn!

Tack för min underbara man!

Tack för att jag får leva det liv jag lever!

Tack för livet!

TACK!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Therese sa...

Ja tacksamhet är en fin känsla, och det lustiga är att ju tuffare jag har det, desto mer tacksam och ödmjuk inför livet blir jag... man rusar så lätt på utan att reflektera över allt det fina och magiska i livet, till och med barnens smulor på köksbordet kan ju vara fina... *ler*
KRAM!