söndag 3 juni 2012

.Min examen

Har haft flera härliga dagar med firande av min examen. Stort tack till alla som har förgyllt min examen, kommer att minnas dagarna med glädje!

Lite bilder från festerna:


Min gamla mormor

Min älskade far

Min lillebror och min svåger mumsar mat

Jag hade lagat en hel massa mat och det blev över en hel del. Jag bjöd på hemmagjord potatissallad, dubbelmarinerad, kall fläskfilé, marinerad kycklingfilé, persilje- och tomatsallad med lök, melon- och ruccolasallad, bröd, och annat smått och gott. Blev väldigt uppskattat.
På lördagkvällen hade jag även lite snittar till välkomstdrinken samt att vi självklart bjöd på kaffe och tårta.


Jag på lördagskvällen

Två goda vänner ifrån Jönköping

Min älskade man ♥

Min underbara man och hans far
Vårt lilla gudbarn A, såååå söt! =)

Har haft en underbar helg som jag kommer att minnas med glädje!


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: