torsdag 19 februari 2015

.För att jag är värd det

Ibland behöver man tid för sig själv, avkoppling, lugn och ro och bara rensa tankarna och njuta av att få vara utan en massa krav och måsten.
Jag har bokat en natt och en dag på Selma Spa i Sunne. Jag ska njuta ensam, äta god mat, träna, läsa böcker, ta behandlingar och bara få rå om mig själv från kropp till tå. 

Jag behöver det och jag längtar verkligen!



Sitta själv i bastun och njuta av värmen som sprider sig. 


Äta god hotellfrukost och sitta länge och bara njuta


Trerätters middag


Kanske ett pass i gymmet eller en joggingtur i spåren utanför


Det finns mångas behandlingar att välja på


Ta en simtur i poolen eller sitta och slappa i bubbelpoolen.

Jag har inte gjort så många saker själv sedan jag träffade min underbara man. Jag har åkt med honom eller haft med mig andra kompisar, men den här gången känner jag att jag behöver åka själv.

Varför är man så rädd för att vara ensam?

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Anders Pertun sa...

Varmt välkommen till oss! Hotelldirektör'n