tisdag 14 oktober 2014

.Vänner fyller livet

Jag är så glad över att jag har så många härliga vänner i min närhet. Vänner som jag kan prata om allt med och som det inte gör ngt att man inte ses på flera veckor, det känns ändå som om det var igår. Det är äkta vänskap det. 
Idag har jag träffat en av dessa vänner. Vi hade inte setts på några veckor, men det kändes som om det var igår. E kom över hit efter jobbet och hade köpt med sig lunch. Vi käkade lite, pratade och drack kaffe.
Tack vännen för idag, är så glad att jag har lärt känna dig.

1 kommentar:

Therese sa...

Verkliga vänner är guld värt, och något man ska vara sååå rädd om. Har med behållning följt din rapportering från er mysiga resa från min telefon, och jag förstår att det måste varit en stark upplevelse att besöka koncentrationslägret. Vill någon gång själv besöka platsen. Lämnar en drös kramar och önskar dig en fortsatt fin vecka <3 (Här är det nu 4- och lätt snöfall....) KRAM!