lördag 16 augusti 2014

.Inget lopp här inte

Jag har åkt på förkylningen ifrån hell tror jag, var länge sedan jag var så här risig. Jag blir andfådd bara jag går upp i trappan, minsta lilla ansträngning gör att jag bokstavligen rinner bort, jag har ont i lederna så jag vet inte vad, näsan rinner och hostan är hemsk. Dessutom vill inte febern helt släppa taget. Nej, bättre slut på min semester kunde man ju ha. Det värsta är ju att jag skulle ha sprungit midnattsloppet idag med en kompis, men det sket sig. Jag skulle inte orka ta mig runt en km som jag mår nu.
Jag hade verkligen sett framemot en dag i huvudstaden, men vad gör man. Får satsa på nästa år istället.

1 kommentar:

cecce sa...

Näää…så synd!! Alltid trist när man satsat på något och ser fram emot att komma iväg..och så blir det inte som man tänkt.
Krya på dig!! Och…nästa år. Dåååå:-)

Kram Cecce