fredag 29 augusti 2014

.Bästa kollektionen ever

Me and I´s höst kollektion har äntligen släppts och den är nog den bästa ever. Det finns så mkt fint till hösten och jag önskar att min plånbok var större så jag kunde köpa allt.
Som vanligt tycker jag att dem har mer till vuxna än till barn så jag tror inte det blir så mkt till barnen i höst. 

Är ni sugna på att komma och klämma och känna på kläderna eller bara umgås och ta en fika är ni välkomna söndag 14/9 kl 14:00, för då har jag en visning hemma. 



Den här underbara mössan och sjalen vore perfekt nu lagom till hösten


En härlig tunika eller varför inte en klänning


Ett par snygga slimjeans med slitna effekter


En kavaj som är snygg både till jeans och till finbyxor


En skön sweatshirt i svart som är perfekt till jeans


Bara älskar färgkombinationen på denna tröja till barn


Ett par bruna mysisar till hösten skulle passa fint till lillkillen


Ett par snygga jeans till killarna


En underbar tunika som är oversized upptill och slim nertill, skitsnygg till höstens alla träffar

Ja mkt fint finns det, det gäller nu bara att välja vad jag allra mest vill ha.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: