måndag 12 maj 2014

.Första natten bokad

I juni ska jag och mannen åka till Italien bara vi två. Jag ser verkligen framemot det och jag är så tacksam att vi har sådana underbara människor runtom oss som ger oss den möjligheten att komma iväg bara vi två. Självklart kommer jag att sakna mina två prinsar så det gör ont, men jag ser framemot egentid med mannen i mitt liv.
Jag kommer att vara hemma och ledig i stort sett hela sommaren, jobbar en vecka, är hemma åtta veckor med barnen, så jag kommer kunna njuta av sommaren tillsammans med dem med.
 
Vi ska bila ner till Italien, åka med vår härliga cab och nu har vi bokat första hotellnatten som blir i norra Tyskland efter ca 85 mil.
Har en härlig resa framför oss och ikväll ska vi sätta oss ner och planera resten av trippen.
 
Jag bara älskar Italien och södra Europa, skulle lätt kunna flytta dit ner.
 
Hotellet som vi ska bo på första natten heter:
 
Radisson Blu Resort Schloss Fleesensee
 

 
 
 
 
 
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så underbart! Det är er väl unnt å jag hoppas du fotar å visar glimtar från er resa här i bloggen! Men först å främst ska jag hålla tummarna för helgens vistelse i huvudstaden och att ni då får härligt väder! KRAM KRAM