måndag 4 februari 2013

.Nu är jag på gång igen

Förra veckan blev det två spinningpass och en långpromenad, så nu är jag på gång igen. Känns bra! Hoppas att jag ska kunna hålla uppe motivationen nu ordentligt. Ska försöka få tid till att ge mig ut och springa den här veckan också så jag kan komma igång med löpningen igen. Vill ju vara i toppform inför vårens och sommarens lopp, för några lopp lär jag väl anmäla mig till och vara med i. Hoppas bara kunna få med mig ngn mer så det blir dubbelt så skoj!
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så duktig du är som kommit igång med träningen!!! Å nytt kök, hur härligt låter inte det?! Jag å maken ska lägga upp en sparln så vi med kan renovera om något år... Och trist att också du åkte dit på magsjukan, men hoppas nu att ni gjort bort sjukorn! KRAM