torsdag 25 oktober 2012

.Svårt att välja bland allt fint

Igår kväll hade jag Me and I party och vi hade en trevlig kväll tillsammans. Vi fikade gott och hade sedan en härlig visning av alla fina kläderDen här säsongen finns det så mycket snyggt och det var verkligen svårt att välja vad man skulle ha eller inte. Det blev dock ett par jeans till mig. Det var bland det skönaste jag har haft på mig, kommer nog bli favoriterna, helt klart. Jag köpte även en klarblå tröja till mig, samt att jag får en härlig scarf som tack för att jag var värdinna.
Till killarna köpte jag varsin cerisetröja med spöken på, såååå läcker!
Säga vad man vill om kläderna, visst kostar dem, men dem är sååå läckra och snygga och det är en suverän kvalite på kläderna. Jag bara älskar dem!


 
 
 
 Ja, jag längtar redan till våren och den kollektionen som kommer då. Spännande att se vad den har att bjuda på.

 / Mrsfunky

Inga kommentarer: