onsdag 17 oktober 2012

.Med dig vid min sida

När jag står på bergets topp
 när jag går i den djupaste dal
fi nns det inget på denna jord
 som jag inte kan klara av
Om du fi nns hos mig
om du tror på oss
Ge mig din hand
 
med dig vid min sida
klarar jag allt
 klarar jag allt
 
När dom vänder mig ryggen
när människor blir små
 när vägen är mörk
ska jag fortsätta gå
 för med dig är jag modig
jag är den jag vill va´
och hur det än blir
nu är allt som det ska
Om du fi nns hos mig
om du tror på oss
Ge mig din hand
 
 med dig vid min sida
 klarar jag allt
klarar jag allt
 
Vi är bara i början
vi får pröva oss fram
vi har en lång väg framför oss
jag är öppen för allt
 
(Sarah Dawn Finer)
 
Den här hösten är en prövningarnas höst och jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på för att orka med vardagen och livet just nu. Men en sak är säker och det är att med min man vid min sida och min tro som bär igenom allt, då klarar jag allt.
 
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: