onsdag 17 oktober 2012

.Lite bilder från semestern

Vi hade två underbara härliga veckor i Egypten och jag hade gärna stannat ngn vecka till. Vi solade, badade, åt god mat och snorklade i havet och ja, vi njöt helt enkelt. Skulle kunna berätta en hel del om vår semester, men istället får ni nöja er med en hel del bilder:

Utsikt ifrån hotellrummet

Mer utsikt

Mannen och killarna käkar lunch första dagen

N käkar lunch på en av alla restauranger

En del av det härliga vattenlandet på hotellet bredvid


N badar

 
I väntan på kebab på ett av kebabställena

 
Stora restaurangen på hotellet

Far med minsta sonen
 
Kvällsvy ifrån hotellrummet


Jag med mina två älskade små pojkar
 
Det kommer fler bilder, men självklart blir det bara en bråkdel av alla bilder vi tog. Jag kommer garanterat att vilja åka tillbaks till Egypten igen och då även till samma hotell. Jag älskade det!
 

Inga kommentarer: