måndag 2 april 2012

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att.

-jag har haft en mysig helg med tjejträff med bästa vännerna, samt mys med min underbara familj.

-det är påsk till helgen, vilket betyder fyra lediga dagar tillsammans, I love it!

-trots förkylning och småhängigt så har vi hållt oss på benen och klarat oss ifrån värre åkommor =)

-våra älskade små kaniner verkar trivas hos oss och barnen älskar dem

-vi till helgen får besök av goda vänner till oss

-jag har världens bästa man och barn, älskar er mer än ngt annat! Ni är mitt allt! 

-jag har fått nya fina vårblommor ute, nu kan våren komma tillbaka igen

-jag om mindre än två månader är färdig barnmorska, coolt, häftigt, underbart!


Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: