lördag 14 april 2012

.Full rulle lördag

Som vanligt blir det ingen sovmorgon, men det kanske man inte kan begära när man har småbarn i huset. Dessutom  kom lillkillen in till mig klockan halv fem och han ligger ju nästan på mig. Det är inte så lätt att sova då kan jag lova, men tillslut så. Man sover dock inte lika bra. 
Idag på förmiddagen kommer mina föräldrar över tillsammans med syrrans tre barn. Dem har lovat att ha dem en helg i månaden så min syster och hennes man kan få lite egentid. Det är otroligt snällt tycker jag, men dem brukar alltid ställa upp. 
N ser framemot att få leka med sina kusiner och har redan frågat flera gånger när dem kommer. Kul när man kan ses lite oftare. 
Ja, annars får vi se vad som händer den här dagen, har inga speciella planer, men alltid händer det ngt.

Hoppas ni får en underbar lördag! 

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: