måndag 23 april 2012

.Inte helt ok

Vet inte vad det är, men jag har känt mig lite off dem senaste dagarna. Har haft ngn släng av maginfluensa eller ngt. Jag har mått illa, men inte behövt kräkas, har haft svårt att få i mig mat, inte varit sugen, känt mig allmänt hängig och tillråga på allt har jag hela dagen än så länge fått springa på toan, det bara rinner rakt igenom. Vet inte vad det är för konstigt, men det fick bli en dag hemma istället för på praktiken. Hoppas jag känner mig bättre imorgon, får inte vara borta för mycket nu i sluttampen.

På tal om praktiken, på onsdag börjar en ny föräldragruppp igen och den här gången är det jag som ska hålla i den. Jag är såååå nervös, men har jag överlevt allt annat så överlever jag nog det med =)

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga lite.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: