onsdag 27 juli 2011

.En underbar dag!

Har haft en härlig och skön dag idag vid stranden tillsammans med min syster och hennes barn och vår kära mamma. Vilket väder, en perfekt sommardag med mycket sol och bad, precis som det ska vara. Killarna badade och lekte och hade jättekul med sina kusiner.
Efter en härlig dag vid badstranden åkte vi hem till mina föräldrar för att äta lite och sedan avslutade vi kvällen med att åka in till Katrineholm och pingstkyrkan för att besöka deras glasscafé. Wow, vilka underbara glassar dem hade! Hade nog lätt kunnat trycka i mig mer än en glass.
Ja, och nu väntar jag på att killarna ska somna och att mannen ska komma hem. Han har varit iväg och tittat på motorcyklar under dagen, får se vad han kommer hem i =)
Lite galen måste man få vara när man lever, annars blir livet så tråkigt!

Nej, ska gå ut och vattna våra blommor och sedan sätta mig med min bok en stund.
Ha en fortsatt skön och varm sommarkväll! Om ni undrar varför ordningen på inläggen är lite konstiga så bråkar min telefon en del, så därför är vissa inlägg helt i fel ordning, men det bjuder jag på.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: