tisdag 3 mars 2015

.Träning för mina mål

Jag har inte direkt några mål med min träning, mer än att jag ska må bra och hålla mig frisk och vid hälsa. Dessutom tycker jag att det är roligt att träna vilket gör det hela lättare. Jag har lagt upp ett schema för mig själv nu vilket känns riktigt motiverande och spännande. Nu är jag på gång igen och jag vet att jag kommer att lyckas. 
Efter att jag hade lämnat killarna imorse så åkte jag ner en timme till gymmet. Idag var det tungt, men jag fixade det och imorgon blir det ytterligare en tur till gymmet. 

Jag tänker inte sätta ngn press på mig själv, vill inte känna mig helt misslyckad om jag missar att träna en dag eller inte känner för det, det gör inte saker och ting lättare. Träning ska vara rolig, inget krav och måste. 

Jag vill träna, jag mår bra av träning och jag tycker det är roligt att träna!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Ja jag har kommit dithän att jag tränar för välmående inte för kroppsform eller vikt, å det är så skönt! kom just in efter en halvmil i skidspåret! Gäller att passa på då det är så härligt väder :-) KRAM och ha en fortsatt fin vecka <3