måndag 2 mars 2015

.Ännu en slappardag

Jag hade en helt underbar och skön dag igår och kvällen var inget undantag. När jag skulle äta middag bjöd två kvinnor in mig till deras bord så jag slapp sitta själv och äta. Dem var runt 50 år, en av dem kom ifrån Örebro och den andra utanför Skövde. Det var riktigt trevligt och vi pratade och skrattade en hel del. Efter middagen blev det varsin drink vid baren och ännu mer prat och skratt. Det är så skönt med människor som bjuder till lite och som man känner att man klickar med på en gång. Det hade inte gjort ngt att sitta själv att äta, men det var samtidigt inte dumt att äta tillsammans med dessa härliga kvinnor.

Nu har jag precis intagit frukost och ska snart unna mig lite pedikyr innan jag intar poolen och bastun igen. Funderar även på om jag ska sola lite innan jag åker härifrån. Ser framemot ännu en härlig slappardag.

Inga kommentarer: