söndag 13 april 2014

.Så mycket känslor

I natt på jobbet var jag med om ngt som jag hoppas att jag aldrig mer behöver vara med om. Jag får inte berätta ngt om vad som hände, men jag kommer nog alltid att minnas och bära med mig det.
Ibland händer det tyvärr saker som man önskade att man slapp vara med om, för det är så jobbigt psykiskt och det är så mycket känslor inblandade.
Jag älskar mitt jobb som barnmorska,  men det har sina nackdelar ibland och man får vara med om både glädje och sorg.
Det bästa är ändå att jag har en tro som bär mig igenom allt och i sådana här tillfällen så känns det skönt!

2 kommentarer:

Therese sa...

Lämnar en styrkekram, antar att då det går fel, så är det inget man vill vara med om... jobbigt.

Här börjar vistelsen lida mot sitt slut, å det är tur, för oj så jag längtar hem efter familjen nu!

Allt gott till dig <3

cecce sa...

Förstår att det måste vara hemskt jobbigt som barnmorska ibland, när det händer som inte får hända. Väcker mycket tankar och känslor….
Livet är inte alltid så lätt.

Stor kram!!