torsdag 10 april 2014

.Lite inspiration inför sommaren

Var bjuden på klädparty till en kompis igår kväll. Det var en tjej som sålde kläder ifrån Capri Collection som var där och visade deras vår och sommarkollektion. Det fanns så mycket snyggt, kunde ha handlat hur mycket som helst, men det blev faktiskt ingenting. Däremot så vill jag köpa dessa kläder till sommaren, men vi får väl se vad plånboken säger om det senare under våren =)


 
På tal om kläder så funderar jag på att fixa en bytarkväll med ett gäng tjejer. Äta lite god mat, byta kläder och ha en mysig kväll, kanske vore ngt. Jag har sååå mycket kläder som jag inte använder som kanske kan komma till användning för ngn annan, så varför inte. Ska kolla i min kalender och se hur det ser ut om jag kan hitta en kväll som kan passa.
 
Är det ngn som är på?
 
/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Vickie sa...

Jag är på om det blir en helg�� kram❤️

Anonym sa...

Så fint ♡ ...