onsdag 5 mars 2014

.Sommar med barnen

I sommar ska jag vara hemma åtta veckor. Åtta hela veckor ska jag vara föräldraledig och spendera med mina älskade barn. Skäms jag över det, nej! Ska jag skämmas över det, nej! Jag ska inte behöva känna dåligt samvete för att jag hellre spenderar sommaren med mina barn än på jobbet. Jag ska inte behöva känna mig dum för att jag väljer min familj före mitt jobb.
Jag blev inkallad till chefen imorse som ville få mig att tänka om,  ge nya sätt att se på saker och ting. Hon ville ge mig dåligt samvete eftersom sommaren kommer att bli tuff för dem att få ihop.

Jag sköt på en av mina veckor så nu ska jag vara ledig v 25,26,27,28 jobba v 29 och sedan ledig igen v 30,31,32,33.
Jag hoppas verkligen att den kommande sommaren kommer att bli en underbar och härlig sommar med gott och blandat.
Nej, nog om detta. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: