fredag 7 mars 2014

.En dag kan det vara försent

Idag var det precis ett år sedan min mormor dog. Saknaden är stor, men jag tror och hoppas att hon sitter däruppe i himlen och kollar ner på oss och håller ett vakande öga på oss. Min älskade mormor, hon var en härlig mormor. Några veckor senare dog min älskade morbror endast 50 år gammal. Kan inte med ord beskriva hur det kändes. Det har tagit hårt på många i familjen, speciellt min pappa som hade känt honom sedan dem var unga och som var hans bästa vän.
 
Det är en dag med många tankar och funderingar. Idag opereras även en gammal kompis pappa för hjärntumör, ber och hoppas att allt går bra så han får komma hem till sina nära och kära sedan.
Min pappa ligger även han på sjukhus, man misstänker en till stroke, men man vet ännu inte vad proverna visar. Önskar bara att han och mamma ska få lite lugn och ro och få må bra. Det är så mycket hela tiden och oron finns där, tänk om ngt är fel, tänk om, tänk om.....
 
Var rädda om er för man vet inte hur livet blir och en dag kan det vara för sent.
Livet går inte i repris, ta vara på varje dag och glöm inte berätta för dina nära och kära vad dem betyder för dig.
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Vickie sa...

Så rätt, man ska va rädd om varandra. Älskar dig❤️