söndag 9 juni 2013

.Ordningen är som den ska

Nu är ordningen som den ska igen. Mannen har äntligen kommit hem igen efter att ha varit borta sedan i onsdags. Som jag har saknat honom! Vad gjorde jag utan min älskade man.
Killarna blev överlyckliga och överröste honom med pussar och kramar och deras munnar har gått i ett sedan han kom hem. Oj vad dem har frågat efter när han ska komma, men nu är han äntligen hemma igen och ordningen är som den ska.
 
Jag fick en underbar parfym av min fina man, en parfym ifrån Lacoste: Touch of pink
Han vet vad en kvinna vill ha min kära älskling! Killarna fick varsin jättestor chokladkaka och dem blev i extas, såååå glada.
 
 
Nej, nu ska jag gå och fixa oss lite middag och sedan ska vi sätta oss i soffan och bara mysa.
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Anonym sa...

Hääärligt & den parfymen är såå go'...
//Annmi