söndag 28 april 2013

.Några kilo lättare och en jacka rikare


Häromdagen var jag och mannen samt killarna på Marieberg för att köpa en ny kostym till mannen min. Vi hittade en skitsnygg kostym på MQ som fick följa med honom hem. Han reser en del på jobbet och står på mässor och annat ibland och då kan det behövas snygga kläder.
Medan han var i provhytten och provade kläder så passade jag också på att kika runt lite och hittade en skitsnygg skinnjacka som jag verkligen vill ha. Den var dock lite dyr och satt sådär, så nu ska jag utmana mig själv litegrann. Om jag lyckas gå ner dem sista kilona innan sommaren så ska jag få unna mig själv jackan. Får se om det kommer att funka eller ej, men jackan vill jag verkligen ha.
 
Återkommer med hur det gick om några veckor...

 
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: