onsdag 26 december 2012

.Mina mål inför 2013

Jag ser verkligen framemot år 2013 och jag hoppas och tror att det kommer att bli ett bra år. Det här året som varit har varit tufft på många sätt, speciellt den andra hälften av året, men nästa år ska bli bättre! Framför allt hoppas jag att dem problem som vi har just nu i familjen kommer att lösa sig och att vi alla får må bra, både psykiskt och fysiskt.

Mina mål för år 2013:

-komma igång igen med träningen och försöka träna regelbundet

-gå ner dem sista trivselkilona och även försöka hålla vikten där

-ha mycket kvalitetstid med min underbara familj, både med barnen men även med min fina man

-ge mig själv mer egentid, att bara vara och att våga släppa kontrollen

Jag vill även försöka resa en hel del nästa år. Vi har redan bokat sommarens resa som går neråt Italien, men några fler resor vill jag hinna med.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Vilka bra och förnuftiga mål, de liknar mina i mångt och mycket å skulle lika gärna kunnat stå på en lsita i min blogg ;-D Dessut om ska jg bl ibätte att vara i nuet, inte grubbla p ådet som varit och inte planera för det som komma skall utan leva här och nu och njuta! Önskar dig och din fina familj ett fint slut på 2012, och exakt ett så fint 2013 som ni förtjänar <3 KRAM

Ps å grattis till att du nådde ditt mål på 5 kg till jul! Ds