torsdag 6 december 2012

.Min älskade lilla prins!

I morse när jag och L låg och myste tillsammans berättade jag att han fyllde år idag och att han skulle få presenter innan han gick till dagis. Han sa då: är det sant, oh vad du och pappa är snälla. Jag älskar er! Min älskade lilla prins, han är så mjuk och go och jag älskar honom så mycket! ♥
Lillkillen fick sina presenter imorse innan han gick till dagis, gissa om han blev överlycklig.
 
En av tårtorna vi hade på hans kalas i fredags
 
Dem två tårtorna vi hgade på kalaset
 
 
L läser kortet han fick av oss
 
Nu ska jag gå ner och fixa det sista innan killarna ska hämtas ifrån dagis. Lillkillen ska ha sitt första kalas och han är såååå spänd. Det tråkiga är bara att två av hans fyra kompisar som var bjudna är sjuka, men det kan man ju inte göra ngt åt. Hoppas han tycker det blir kul ändå! =)
 
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: