måndag 17 december 2012

.Egentid med mannen

Imorgon kväll har jag bokat biljetter till mig och mannen så vi ska gå och se Hobbit i 3d. Jag ser verkligen framemot en helkväll med min underbara man. Vi skulle behöva lite mer tid för oss själva, det har varit en tuff höst och jag känner att jag saknar att bara få vara med min man. När vi är hemma allihopa (alla fem) så är det ingen vidare stämning och när helgen kommer och vi är bara vi fyra så bara rusar tiden fram och innan man hinner andas och återhämta sig är det söndagkväll igen. Nåja, imorgon ska vi ialla fall mysa bara han och jag och det längtar jag efter.


Återkommer med recension på filmen, men jag kan tänka mig att den är riktigt bra!
Stort tack till underbara E som ställer upp och har barnen. Du är guld värd!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: