onsdag 14 januari 2015

.Lite nyttigare, lite grönare

Imorse efter att jag hade lämnat killarna i skolan åkte jag ner till gymmet och körde 25 minuters löpband och ca 40 minuters styrketräning. Det kändes efteråt vill jag lova, men skönt var det. Nu är jag äntligen igång igen och det känns bra!

Efter att ha duschat ordentligt åkte jag in till Örebro för att luncha med en god vän Pauluns i Saluhallen. Jag har inte ätit där förut, men kommer garanterat att gå dit igen. En fantastisk god sallad för endast 65 kr och dessutom blev man ordentligt mätt. 


Ja, efter en hård träning känns det bra att äta en härlig sallad till lunch, lite nyttigare, lite grönare. 

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så inspirerande å tufft att du är med i tjurruset i år igen! Jag längtar att komma igång igen, men ska avvakta till antibiotikakuren är klar, sen... får jag smyga igång ;-D KRAMAR