tisdag 1 juli 2014

.Drömmen om Italien

Resan till Italien var en resa jag sent kommer att glömma, den var helt underbar och det går knappt att beskriva med ord, det måste upplevas.
Drömmen om Italien blev sann och jag vet inte vad det är med Italien som gör att man vill dit igen, men jag hoppas att vi kommer dit igen nästa år. Jag älskar det landet!
 
Satt och la in kort ifrån kameran i dag i datorn och hittade flera härliga bilder ifrån vår resa som jag tänkte dela med er.
 
Italien sommar 2014:
 
 
Det första hotellet som vi bodde på några mil söder om Rostock i Tyskland, väl värt ett besök.

 
Gardasjön

 
Gardasjön, ett paradis på jorden


 
Vårt hotell i Sirmione vid Gardasjön

 
En av fem små byar vid Cinque Terre




 
 




 
Cinque Terre

 
Cinque Terre


 
Vårt sista hotell ca två mil utanför Rostock, ett helt underbart ställe


 
Min älskade underbara man som jag inte skulle kunna leva utan, han förgyller mitt liv ♥

 
Vem vet, kanske blir det en Italien resa nästa sommar med, men den gången vill jag åka med barnen och vara borta längre tid. Det är ngt visst med Italien, en dröm som blir sann.
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh,så underbar mé Italien/Kram