onsdag 4 september 2013

.Inte tid att vara sjuk

Ligger nerkrupen i soffan och myser under en filt. Ska snart gå och sätta på lite te och ta fram en bok som jag kan läsa. Är genomförkyld och inte alls på topp. Blir till att vara hemma ifrån jobbet nu två nätter. Känner mig dum, har aldrig varit hemma ifrån jobbet sedan jag började på förlossningen, men ngn gång ska vara den första. Hoppas att jag ska piggna på mig ordentligt så jag kan springa tjejmilen på lördag, men har inga större förhoppningar. 
Varför ska man alltid bli sjuk när man inte har tid att vara sjuk.

1 kommentar:

Therese sa...

Nääää INTE vara sjuk nu, sjuk vill man ju aldrig vara, men nu var det extremt dålig tajming, hoppas du kurerar och kan springa, annars får du vara rädd om dig och stå över så du inte ställer till det och blir än sjukare!!! KRYA PÅ KRAMAR I MASSOR!!! <3