lördag 8 oktober 2011

.Ett välkomnat samtal

Ibland springer veckorna fram och man har inte hört av sig till sina vänner på länge, men tankarna finns där. Med vissa vänner behöver man inte höras ofta och när man väl hörs av så känns det som om det var igår. Idag på eftermiddagen ringde en god vän till mig som betyder en hel del för mig. Jag har tänkt att ringa henne flera gånger, men sedan blir klockan sent och dagarna blir till veckor. Det var i alla fall trevligt att få prata med henne, önskar att vi sågs oftare.

Ja ibland är det fullt upp i livet och man hinner varken träffa familjen eller vänner, men i vissa tidpunkter så har man hur mycket tid som helst. Ibland önskade jag att dygnet hade fler timmar, men jag vet inte om man skulle ha mer tid över för det.
Nej, nu börjar det bli dags att fixa lite kvällsfika till boysen och sedan ska vi mysa lite framför tv:n.

Trevlig lördag!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Verkliga vänner är sådana som man kan ta upp luren å tala otvunget med även fast det gått veckor å månader... å så fina bilder på dina killar ovan!!! En onepice är jag med sugen på, fast till mig själv ;-D Ha nu en fin dag och en ännu finare morgondag då du fyller år <3 KRAM