måndag 2 december 2013

.Blir det ngn hjälp

Idag tog jag mig äntligen i kragen och ringde till vårdcentralen för mina hudproblem, så imorgon ska jag till läkaren kl två. Jag hoppas jag får en bra läkare som kan lyssna och som inte bara tror att jag överdriver.
Min mamma har psoriasis och jag vet att jag också tyvärr har det, men jag har likasom inte velat ta tag i det. Nu har det blivit värre och jag känner att jag behöver hjälp. Det är jättejobbigt och klådan är hemsk och när det dessutom vill sprida sig ner mot ansiktet så känns det verkligen inte kul. Det blir alltid värre så här på vinterhalvåret, så det ska bli skönt att få lite sol nu snart så kanske det blir bättre.

1 kommentar:

Vickie sa...

Usch vad jobbigt!! Hoppas att de lyssnar och kan hjälpa dig. Du får se fram mot solen det ska jublindra. Kram❤️