lördag 16 november 2013

.Fy för ont i halsen

Den här hösten har jag varit mer förkyld än någonsin förut. Så fort det börjar vända och kännas bättre så går det tillbaka och blir värre igen. Imorse vaknade jag med halsont igen och jag kan knappt svälja. Jag har ingen feber eller så,  men väldigt ont i halsen. Börjar ledsna nu på förkylningar och skit. Nu vill jag vara frisk igen och känna mig 100% pigg. Jag har inte varit ute och sprungit på ca tre veckor nu pga förkylning och imorgon när mannen äntligen är hemma igen efter flera dagar borta hade jag planerat att äntligen få ta mig en joggingtur igen. Håller tummarna för att det känns bättre imorgon så jag kan få ta en efterlängtad tur. Det är i alla fall skönt att killarna har fått vara friska. Vi har inte haft en enda dag med VAB på hela året,  sååå skönt! 

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas du kryat på dig <3 Men jag känner igen det där, när jag började motionera mer upplevde jag mig oftare småkrasslig... men det kanske beror på att man uppmärksammar det mer då och att det hindrar nått man vill göra?!
Nu har jag iaf ont i ryggen, så får se om det blir någon planka i dag eller ej, får pröva försiktigt och se om det går :-D KRAM