tisdag 21 maj 2013

.Precis som alla andra

Jag låtsas alltid att jag inte bryr mig
 När dom pratar om hur jag ser ut
 Fast jag innerst inne kanske vill gråta
Eller bara skrika rakt ut
 Jag låtsas alltid att jag inte hör
 När dom pratar bakom min rygg
Som att jag skulle vara annorlunda
Som att jag skulle vara ovanligt trygg
 
Men jag är precis som alla andra
Lika stark, precis lika svag
Leva mitt liv som alla andra
Det önskar jag var dag
 
Jag läser alla brev
 Jag är så tacksam för allt som jag får
Och jag önskar att jag kunde hjälpa alla
 Fast jag vet att det inte går
 
För jag är precis som alla andra
Lika stark, precis lika svag
Leva mitt liv som alla andra
Det önskar jag var dag
 
Sara Varga – Precis som alla andra
 

  / Mrsfunky

1 kommentar:

Lisa sa...

Så fint=)
Din sida ser konstig ut till höger!