söndag 28 juli 2013

.Ensam hemma

Mannen är nere i Italien igen. Dem ringde i torsdags, dagen efter att vi hade kommit hem och talade om för oss att bilen var klar och att vi var tvungna att hämta hem den ifrån Milano. Vad säger man , det var bara att gilla läget och boka en flygresa för honom. Han tog med sig sin son så han och J får några dagar för bara dem, lite minisemester. Hoppas resan går bra och att dem kommer hem helskinnade. Jag tycker inte riktigt om att han åker hem själv hela vägen, men vad gör man.
 
Det känns i alla fall skönt att dem fick ordning på bilen och att allt löste sig till det bästa.
 
Nej, nu ska jag gå ner och ta mig ett stort glas vatten, en frukt och sedan sätta mig en stund framför tv:n innan det är sängdags.
 
På återseende!
 
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Skönt det r fixat, å så hoppas jag sista biten från tyskland å hem gått bra så du snart får krama din man... Tackar även för ditt boktips, ska ta å läsa dendär boken. Varmaste kramarna!