torsdag 10 mars 2011

.Är det vädret eller?

Känner mig helseg idag. Hade problem att hålla ögonen uppe på föreläsningen på förmiddagen och jag tycker konstant att jag är såååå trött. Vet inte vad det beror på om det är vädret eller inte!? Gick och lade mig en stund när jag kom hem eftersom båda killarna låg och sov då, men det dröjde inte länge förrän lillkillen vaknade och hade sovit klart, så då var det bara att masa sig upp. Hade gärna sovit några timmar där på eftermiddagen.
Nåja, får lägga mig tidigt ikväll istället.
Ska försöka ta tag i städningen nu, men har inte den minsta lust. Jag har dock lärt mig att det inte städas av sig självt, så det är bara att ta tag i det så det blir klart ngn gång.

På återseende!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om vi hade haft varsin städerska Louice! Tänk vad mycket tid man skulle ha hi hi. Helst en kock också;) såå tråkigt att tänka på hur mycket tid och energi det går åt till plockning och städning hujeda mig!

Therese sa...

Hoppas du fått sova och är full av energi nu! Även här gjorde vi bort den trista städningen i går, så i dag blir det mys så snart vi har Luran hemma igen <3 Ha nu en fin helg! Kram