torsdag 16 september 2010

.Dagens små trollungar!

Det känns bra att ha mina små trollungar hemma igen. Det värmer mitt mammahjärta kan jag lova att bara vara dem nära. Att kunna krama dem när man vill, att bara säga att jag älskar dem och leka och busa med dem. Säga vad man vill, saknad är bra, men det bästa är att alltid vara dem nära.

Lillkillen i brosans säng.

Det är jättekul att klättra upp i brorsans säng och tända och släcka lampan. Han har blivit en riktig liten busunge, är på allt. Han har lärt sig öppna dörren till toaletten och ska stå och spola toaletten gånger flera, riktigt skoj. Dessutom är det kul att sätta på alla plattor till spisen. Ja, han har blivit en liten buse vill jag lova, men sååå charmig och go. Min lilla älskling!


Dagens N, en riktig pirat med både svärd och pistol

En glad liten N med sin nya tröja vi köpte, snacka om att han blev glad =)

Jag älskar er mina små trollungar, ni är mitt allt!

Inga kommentarer: