fredag 19 oktober 2012

.Höstvackra blommor

Idag åkte jag och killarna till Blomsterlandet för att köpa lite nya fina höstblommor. Det blev en hel del blommor som fick följa med hem. Fick till några fina arrangemang. Blev faktiskt nöjd med resultatet :-)
Efter det blev det en tur till djuraffären för att köpa ett litet krypin till kaninburen som Sötnos kan krypa in i. Vet inte om jag har talat om att vår ena kanin har dött. Hon dog när vi var på semester. Vet inte orsaken,  men det känns lite tråkigt. Lovade killarna att dem skulle få köpa en ny kanin till våren.
Ja, förutom det har det varit en ganska lugn dag. Jobbar nu hela helgen, hoppas på en ganska så lugn helg. Känns dock skönt att jobba i helgen och få komma hemifrån ett tag. Känner att jag behöver det!
Nej, nu blir det nog en kopp kaffe så jag piggnar på mig lite. God natt!

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Therese sa...

Så mycket jag hade att läsa ikapp här!!! Så höstfint du har gjort, här är det ingen idé då snön snabt lägger sig över allt...
Trist med kaninen, men då har de ju nått att se fram emot till våren å andra sidan.
Ett stort försenat grattis till dig får jag också säga samtidigt som ajg tackar för din grattishälsning hos mig, är så skönt att ha framtiden säkrad för en tid iaf. KRAM <3