onsdag 7 mars 2012

.Liten besvikelse

Fick i dag reda på att jag ska jobba på gyn till sommaren. Blev lite besviken, men samtidigt var det nästan lite väntat. Jag kommer att jobba natt, vilket känns bra, det var ju precis det jag ville. Det som känns mindre roligt är att jag inte vet hur länge det dröjer innan jag får hamna på förlossningen och det känns ju inte så roligt. Självklart så hade det ju känts bra om man fick börja där på en gång när man är klar, men så kan det vara. Det blir nog bra i alla fall får vi tro =)

Det känns i alla fall bra att veta var jag ska vara till sommaren, så slipper jag gå och undra.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Ja det är alltid skönt att veta, och jag hålle tummarna att du till hösten hamnar på förlossningen!
Och ang spinning kan jag bara hålla med, för en månad sedan hade jag aldrig ens testat det, men nu är jag fast :-D KRAM