fredag 25 februari 2011

.En förmiddag med mycket bus!

Idag hade vi inga måsten eller ngt inplaneratdet fick bli en tur till Skojlandet på förmiddagen tillsammans med en kompis i skolan och tre av hennes fyra barn. Mysigt! Killarna lekte och lekte och hade riktigt kul och vi kunde sitta och dricka kaffe och prata, precis som det ska vara =)
Skönt att ha ngt att göra så tiden går lite fortare. Är jag hemma hela dagen hittar jag bara en massa måsten och kan inte bara slappa och ta det lugnt. Ibland är det bättre att åka iväg och slappa =)
Resten av dagen kommer gå i samma tecken, dvs slappa! Känner inte för att göra ngt annat och dessutom känner jag mig trött. Det har varit lite mycket ett tag, men nu känns det bättre.
Lillkillen sover, ska snart väckas och N sitter och tittar på filmen Bilar, för jag vet inte vilken gång i kråksången. Hur kan barn kolla på samma film tjugo gånger och ända vilja titta på den igen dagen efter. Ja, barn är speciella, men det är det som gör dem så härliga!
Fick hem ett par superfina jeans ifrån Nova Star idag som jag vann på Tradera. Blev så nöjd och dem kommer med all sannolikhet att användas mycket på killarna. Kul när man gör riktigt fynd!

Nej, nu blir det en kopp te och sedan ska jag börja med en av böckerna jag köpte under rean.

Trevlig helg!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: