onsdag 12 januari 2011

.En weekend för två

Funderar på att boka en weekend resa någonstans under våren. Vill komma iväg någonstans utan barn med bara jag och mannen, men vi har inte tid att åka en vecka.
Har bla funderat på Prag. Det verkar vara en vacker stad med mycket fina sevärdheter.


Prag, staden med vackra gamla byggnader och storslagen historia.


Ngn som varit i Prag och kan rekommendera det?

Vill även se Rom, Paris och Barcelona, så ja...det finns några ställen att välja emellan. Får se var vi hamnar någonstans, om det nu blir en resa överhuvudtaget. Helst av allt vill jag boka en resa till solen och vara borta en vecka eller helst två, men jag kan inte vara borta ifrån skolan så länge. Får nöja mig med några dagar istället.


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Amanda sa...

Gud vad härligt! Jag skulle verkligen inte ha något emot en weekend för två jag heller! Tror både jag och sambon skulle behöva det. Tyvärr är det nog inte möjligt för vår del eftersom vi inte kan lämna bort Ludwig. Men vi får väl ta igen det vid senasre tillfälle sen, när vi blivit gamla eller nåt. ^^